Forum

Recente onderwerpen

Mededeling: Wat is valsspelen?
Laatste bericht gepost door mark42 15.12.2011 20:29
Mededeling: Vragen aan Playforia - Lees dit eerst
Laatste bericht gepost door Winkieloth 11.04.2012 10:31
Mededeling: SMS vanuit Beglië
Laatste bericht gepost door fantake 18.12.2011 17:17
onzichtbaar :-)
Laatste bericht gepost door Playforia Team 01.05.2012 13:04

Zoeken

Is een onderwerp of post verdwenen?

Miss Virtual Avatarwedstrijd

21.02.2012 15:14
Srefi Smaragden divisie Level 65
hoezo kan ik niet op me schatjes in het buitenland stemmen? :(
21.02.2012 15:22
Teveron Zilveren divisie Level 14
Teveron
Moderator
Hey Srefi

Als degene waar je op wilt stemmen een ander vlag heeft, moet je eerst naar de juiste server gaan en dan kan je wel stemmen. (Net ook naar Noorwegen moeten gaan.)

Daan

[Bericht bewerkt door Teveron op 21.02.2012 14:23]
21.02.2012 15:26
Re: Miss Virtual Avatarwedstrijd
Teveron schreef op 21.02.2012:
Hey Srefi

Als degene waar je op wilt stemmen een ander vlag heeft, moet je eerst naar de juiste server gaan en dan kan je wel stemmen. (Net ook naar Noorwegen moeten gaan.)

Daan

net kon het niet maar is blijkbaar veranderd

anyway

thanks
21.02.2012 16:14
tinkeltje Zilveren divisie Level 14
begrepen :-)

[Bericht bewerkt door tinkeltje op 21.02.2012 17:21]
21.02.2012 16:44
tinkeltje schreef op 21.02.2012:
ooh op mij kunne ze ook al stemmen zit in de top 50 zien ik :-)

Elke vrouwelijke avatar doet automatisch mee aan de verkiezing.
22.02.2012 20:44
patpost Topazen divisie Level 47
Het magische koninkrijg van Playforia Nederland s op zoek naar een speciale jonkvrouwe! Creëer je eigen unieke look en verzamel stemmen om mee te doen aan deze superspannende avatar-competitie met geweldige prijzen. Ben jij Miss Virtual?!

En de belgen ??

Wij vlamingen tellen weer niet mee !!

[Bericht bewerkt door patpost op 22.02.2012 19:45]
22.02.2012 20:55
beer00 Saffieren divisie Level 59
patpost schreef op 22.02.2012:
Het magische koninkrijg van Playforia Nederland s op zoek naar een speciale jonkvrouwe! Creëer je eigen unieke look en verzamel stemmen om mee te doen aan deze superspannende avatar-competitie met geweldige prijzen. Ben jij Miss Virtual?!

En de belgen ??

Raar he. xD

Hoe zou dat nou komen ??? :p
23.02.2012 18:14
de_nachtwacht Platinum divisie Level 34

En de belgen ??

neen , we tellen niet mee daar we altijd zouden winnen , maare.... als je een rokje zou aanhebben , zou ik zeker op je gestemd hebben :p
23.02.2012 19:49
SuskeBaby Gouden divisie Level 25
de_nachtwacht schreef op 23.02.2012:

En de belgen ??

neen , we tellen niet mee daar we altijd zouden winnen , maare.... als je een rokje zou aanhebben , zou ik zeker op je gestemd hebben :p

hihi nachtwacht,das nen goeie
maare wij dappere belgen doen wel mee zo te merken :p
waarom worden wij bij nederland gerekend? omdat ze de belgjes niet kunnen missen ;)

[Bericht bewerkt door SuskeBaby op 23.02.2012 18:52]
23.02.2012 20:01
geel ijzer Zilveren divisie Level 20
SuskeBaby schreef op 23.02.2012:
de_nachtwacht schreef op 23.02.2012:

En de belgen ??

hihi nachtwacht,das nen goeie
maare wij dappere belgen doen wel mee zo te merken :p
waarom worden wij bij nederland gerekend? omdat ze de belgjes niet kunnen missen ;)

Ja en wij Belgen hebben stemplicht en de Hollanders stemrecht dus het is van moeten.P
Maar wel een hele moeilijke keuze....
23.02.2012 21:27
Teveron Zilveren divisie Level 14
Teveron
Moderator
Op het forum zijn de Vlamingen alvast in een numeriek voordeel zo te zien! *{:o) En dat terwijl de Nederlanders met dubbel zoveel zijn. :D
27.02.2012 14:06
wil even iets kwijt de wetstrijd verloopt ni eerlijk er zitten er hier personen met wel 20 accounts of meer en dan gaan ze via die accounts op hen eigen stemmen om veel te hebben vind da ze die er uit moetet zetten daz toch cheeten in mijn oogen :-)
27.02.2012 14:38
pardijntje Topazen divisie Level 45
Je hebt gelijk tinkeltje ... het geeft niet echt het beeld van wie het mooiste is. Maar vooral wie het slinkst is.:horrified:

Mijn stem is naar racertje gegaan. Zij zet zich belangenloos in, maakt mooie puzzels en krijgt er zelf niks voor terug. Ze verdient het om beloond te worden.
Overigens is ze ook uniek met die warrige rode haren van haar. Zo lopen er hier geen 2 van rond!
Hopelijk krijgt ze nog veel stemmen meer.

Maar deze wedstrijd heeft ook een andere kant. Door deze wedstrijd kun je goed zien welke accounts allemaal bij dezelfde persoon horen. :p, Geen dubbel gedoe meer dus.

groetjes Dijntje
27.02.2012 14:56
PoolLady Bronzen divisie Level 10
tinkeltje schreef op 27.02.2012:
wil even iets kwijt de wetstrijd verloopt ni eerlijk er zitten er hier personen met wel 20 accounts of meer en dan gaan ze via die accounts op hen eigen stemmen om veel te hebben vind da ze die er uit moetet zetten daz toch cheeten in mijn oogen :-)

Och meid toch, wat erg :D
27.02.2012 15:37
De-Tank Bronzen divisie Level 5

stinkeltje moet gij dit typen van beer00?
27.02.2012 15:42
De-Tank Bronzen divisie Level 5
pardijntje schreef op 27.02.2012:
Je hebt gelijk tinkeltje ... het geeft niet echt het beeld van wie het mooiste is. Maar vooral wie het slinkst is.:horrified:

Mijn stem is naar racertje gegaan. Zij zet zich belangenloos in, maakt mooie puzzels en krijgt er zelf niks voor terug. Ze verdient het om beloond te worden.
Overigens is ze ook uniek met die warrige rode haren van haar. Zo lopen er hier geen 2 van rond!

Maar deze wedstrijd heeft ook een andere kant. Door deze wedstrijd kun je goed zien welke accounts allemaal bij dezelfde persoon horen. :p, Geen dubbel gedoe meer dus.

groetjes Dijntje

wat raar toch dat jij het over valsspelen hebt. je was toch met 2 namen (pardijntje,besje) gebanned met Avatar Studio Wedstrijd

27.02.2012 16:21
nee meneer tank ik typ dit uit me eigen heb daar geen beveelen van andere voor nodig ben wel slimmer als dat groetjes
27.02.2012 19:01

Je moet niet veel accounts hebben maar vooral veel credits.20 accounts zijn 2 megastemmen.Dus die met de meeste credits wint en daar draait het om
27.02.2012 19:05
pardijntje schreef op 27.02.2012:

groetjes Dijntje
tja pardijn dat spammen was ook niet echt slim.Trouwens stond zo in de reglementen.Maar in deze wedstrijd kan je zelfs op je eigen stemmen dus hoe meer accounts des te meer stemmen al weegt dat niet op tegen credits.Bij dagkampioenen zijn het ook veel dezelfde die steeds ermee gaan lopen met verschillende nicks.Maar het is toegestaan.....
27.02.2012 22:05
liesjespain Gouden divisie Level 22
dan win jij wel weer ijzer